Over ons

HSV 't Lauwke is opgericht in juni 1972 en kent een rijke geschiedenis, door de jaren heen heeft de inzet van de vele vrijwilligers er voor gezorgd dat het viswater van ons is wat het nu is, een prachtig stukje natuur waar men in alle rust een hengeltje uit kan werpen. Door de jaren heen zijn er vele werkzaamheden verricht om te komen waar we nu zijn. Een paar in het oog springende zaken zijn bijvoorbeeld het uitdiepen van de put, de aanleg van het "Drutens bosje" en recentelijk de kap van bomen in hetzelfde Drutens bosje waardoor het aanzicht van onze visput drastisch veranderde en vrijwilligers de hele zomer van 2019 bezig zijn geweest de boel weer een beetje op orde te krijgen, maar zoals zo vaak eerder is het door de inzet van de vrijwilligers weer gelukt om nu weer lekker een hengeltje uit te kunnen gooien.